субота, 22. децембар 2012.

Yasushi Nirasawa

Da ste me pitali pre godinu-dve koji je moj omiljeni dizajner čudovišta, našao bih se na muci, ali bih verovatno odgovorio Kazuma Kaneko, čovek koji je dugo vremena bio odgovoran za izgled najmračnijih Atlusovih video-igara, a to su pre desetak godina bile Persone, Shin megami tensei ili Maken X. Akira Toriyama takođe ima genijalne momente u svom radu za Dragon Quest, ali mi je Kaneko u svojoj manjoj pristupačnosti bio za nijansu draži . Ovde ne računam ljude kojima je takav dizajn bio preduslov za njihov osnovni rad, kao što su Hirohiko Araki ili Kentaro Miura i drugi.

Da me neko pita isto pitanje danas, ne bih mogao da odgovorim. Jer pojavio se novi konkurent za to mesto, Japanac Yasushi Nirasawa. Pre par meseci sam, listajući jedan japanski časopis, naleteo na reklamu za njegovu knjigu ilustracija Zangyack Works: LOG, koja na nešto manje od 100 stranica u boji prikazuje njegove radove vezane za novi tokusacu serijal Gokaiger.



Svet japanskih igranih televizijskih SF programa mi nije preterano poznat, ali, u svakom slučaju, neki dizajni koje sam video izgledaju impresivno na papiru, nezavisno od (ne)uspešnosti producenata da ih prenesu u naš realni svet. Nirasawa radi taj posao već duže vreme, dizajnirajući za neke nove iteracije Kamen Rider-a ("Maskiranog jahača"), koji se u Japanu prikazuje već decenijama.

Ako vas ovo zanima, možete započeti pretragu od ovog linka ka Wikipediji.





Нема коментара:

Постави коментар