понедељак, 9. јануар 2012.

Nejimaki Kagyuu

Uvrnuta Kagju. Tako bi glasilo moje tumačenje naslova, ne nužno i najbolje moguće - jer odaje pol protagoniste, dok na japanskom ovaj ostaje skriven - tako da ga uzmite sa rezervom. Ali, sve je u ovom stripu uvrnuto, počev od izgleda, koji uzima neke prepoznatljive stereotipe i izvitoperuje ih do originalnosti.


Pročitao sam samo prvo poglavlje na sajtu izdavača (Šuejša), i za sada je priča u skladu sa ovim izgledom. Iako sama ideja zabune oko pola glavnog junaka (junakinje) nije nova, ova serija odiše svežinom, jer spaja tu ideju sa borilačkim veštinama koje su me asocirale na Dragon Ball - ovde bi Gokuov parnjak bila Kagju sa svojom tehnikom "uvrnute pesnice" (bukvalno: pesnica uvrtanja šrafa) - i podiže čitavu tu nadrealnu atmosferu primerenije nivou odrasle publike.

Nejimaki Kagyuu izlazi u Nedeljnom jang džampu (Young Jump), rame uz rame sa naslovima kao što su GANTZ, Kingdom i 81 Diver. Autor je Acuši Nakajama (Nakayama Atsushi), u Japanu poznat po Traumeister-u, rađenom za Nedeljni šonen sandej (Shonen Sunday), ali Kagyuu mu je prva serija u sejnen-časopisima. Do sada su izašla tri toma.

Naslovnica 3. toma

Prevoda za sada nema - nema čak ni skenova originala - i zato sam i bio primoran da čitam zvaničnu probnu verziju. Mada, pošto mi je bila dovoljno zanimljiva, možda i naručim prvi tom. Izraz koji se pojavljuje u opisu koji sam čitao u Kono manga ga sugoi! je "vizuelni šok". Vala baš, ali na jedan uvrnut i neočekivan način.


Нема коментара:

Постави коментар