субота, 20. новембар 2010.

Mitsubachi no Kisu

U prevodu: Poljubac pčele . Momentalno sam se zainteresovao kada sam video korice izdanja:




Sejnen, SF, triler, 2 toma - japanski izvori navode da izlazi i dalje, iako su oba toma izašla još prošle godine. Autor se zove Toru Izu (Tooru Izu).

Prvo poglavlje je dostupno onlajn na sajtu izdavača Futabaše (Futabasha), tako da sam uspeo da saznam nešto više o ovoj mangi, praktično - ne, potpuno - nepoznatoj van Japana. Da odete na bilo koji sajt, čak i na Baka-Updates Manga, koji imaju informacije o skoro svim mangama koje su izašle u skorije vreme, nećete naći ništa sem osnovnih informacija, koje se sve ionako mogu pročitati na koricama. Ali, u Kono manga ga sugoi! su je preporučili, stoga valjda vredi nešto. Početak je obećavajući, ali ne govori mi mnogo. Podnaslov, napisan na engleskom, je Kiss Me Deadly.

O devojci za koju je ljudska duša otvorena knjiga i koja može da vidi i budućnost. I o njenom bekstvu od ljudi koji bi to da iskoriste. Način na koji Izu crta ljude me povremeno podseća na Naokija Urasavu. Valjda zbog noseva.







Нема коментара:

Постави коментар