понедељак, 7. новембар 2011.

Manga/anime parafernalije 3

Danas ću se više nego obično baviti blogom. Pošto sam slobodan od svih obaveza (osim najnužnijih, kućnih) imam gotovo sve vreme koje dan može da ponudi čoveku. Krećemo sa laganijim, neobaveznijim stvarima.

U stvari, koliko je ovo što sledi "lagano" prosudite sami.


Ovo su šolje rađene kao poklon za 200 osoba uz 16. broj MPD Psycho-a, odnosno svaka od dva različita modela šolje za njih 100. Šo-u Tađima (Sho-u Tajima), crtač serije, lično je nadgledao njihov dizajn. Ovde se sad postavlja pitanje: ako takav ekstreman naslov kao što je MPD Psycho ima ovakvu vrstu marketinga, šta nam to govori o odnosu umetničkog i komercijalnog u današnjem društvu? (Potpuno je nevažno što se u ovom konkretnom slučaju same šolje poklanjaju, a ne prodaju.)

Нема коментара:

Постави коментар