Evo prvih 20 mesta sa rang-liste časopisa Da Vinci, iz članka koji se bavi "stripovima koji dolaze" (iliti "stripovima koji su the next big thing"):
Hoozuki no reitetsu - Natsumi Eguchi
Gin no saji (Silver Spoon) - Hiromu Arakawa
Tonari no Seki-kun - Takuma Morishige
Gurazeni - Yuuji Moritaka (priča), Keiji Adachi (crtež)
Drifters - Kouta Hirano
Mashiro no oto - Marimo Ragawa
Nobunaga Concerto - Ayumi Ishii
Shouwa genroku rakugo shinjuu - Haruko Kumota
Again!! - Mitsurou Kubo
Asahinagu - Ai Kozaki
Gangsta. - Kosuke
Ane no kekkon - Keiko Nishi
Sansukumi - Murako Kinuta
Aoha raido (Ao haru ride) - Io Sakisaka
Gunka no Baltzar - ?
Hatarake! Centaur - est em
Hinamatsuri - ?
Magi - Shinobu Otaka
Heroin shikkaku - ?
Danshi koukousei no nichijou (Daily Lives of High School Boys) -?
Pin to Kona - Ako Shimaki
Nekoliko autora mi nije poznato, pa nisam transkribovao njihova imena.
Cek, zar nisu Silver Spoon i Drifters vec postali hitovi?
ОдговориИзбришиTo su svakako najpoznatiji naslovi van Japana, zahvaljujući kultnom statusu njihovih autora. Silver Spoon se odlično prodaje, koliko se sećam - a verovatno i Drifters - ali sve je to još suviše novo za neku mega-popularnost.
ИзбришиSilver Spoon ima velike šanse da dobije Manga taisho u martu ove godine, ali zazirem od komentara na zapadnim forumima tipa "Arakawa je zaslužila" ili "ona je najbolja" i sl. od ljudi koji čitaju samo njeno delo (ili eventualno još jedno ili dva od 15 nominovanih). Ja se ne bih usudio da kažem tako nešto dok se ne upoznam bolje sa ostalim naslovima (iako navijam za IAAH).
Nobunaga Concerto me sve više interesuje. To je priča o momku koji "klizi" unazad kroz vreme sve do Doba zaraćenih država u Japanu i shvata da je on ni više ni manje nego Oda Nobunaga lično. I tu upada u dileme između onog što zna o istoriji i onog što oseća. Crtež je veoma prijatan.