петак, 3. фебруар 2012.

Manga/anime parafernalije 7: Passione+

Nema predaha - posle jednog predavanja već počinjem da se spremam za drugo. Ipak, kako se ono bavi onim o čemu sam često pisao na ovom blogu - a to je JoJo's Bizarre Adventure (JBA) - nije na odmet da izdvojim koji minut na nešto jako zanimljivo.

U prošloj epizodi na temu robe vezane za mange i animee predstavio sam kompaniju Di molto bene, koja obavlja sjajan posao sa svojim figurama iz JBA. Ovog puta predstavljam brend Passione+ i jedan proizvod koji predstavlja sam high-end ovakve robe - i to za sada stavljam ekskluzivno na ovaj blog, a ostale podatke o brendu i njegovoj ponudi čuće oni koji budu na predavanju 20. februara, kao i svi ostali koji prate ovaj blog, ali posle predavanja. Dakle, prsten sa astečkom kamenom maskom, gledan odozgo:


Zastrašujuće dobro? I cena je - 50 400 jena. Oko 504 evra.


2 коментара:

  1. Aaaa!
    Da imam sad 504 evra, odma bih kupio jedan!
    Jedva cekam to predavanje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja bih kupio, da mogu da priuštim toliku sumu za hobi (ionako mi taj budžet ide na knjige i stripove). Inače, maska je od legure bakra i zlata zvane šakudo. Postoji i druga varijanta, sa maskom od mesinga, koja sija poput zlata i koja je nešto malo jeftinija (42 000 jena).

      Ako se budemo videli na predavanju, dođi da se upoznamo. :)

      Избриши