субота, 13. новембар 2010.

Čudesna mladolikost Akiko Higašimure

Dok sam pisao wiki-unos za BG-Anime na temu popularne šođo-mangake Akiko Higašimure (Akiko Higashimura) naleteo sam na sledeće fotografije:






Iako sam video dosta Japanaca i, pogotovo, Japanki,  kod kojih se starenje ne manifestuje tako očigledno kao kod nas, ipak sam bio pozitivno šokiran...prokletstvo, ona je 1975. godište!

Pošto sam video više njenih fotografija, prvo sam pomislio da su ovo slike iz mlađih dana, ali ne - na levoj slici je časopis Kiss i na naslovnoj strani njena manga Kuragehime, koja je počela da izlazi pre tačno dve godine.

I na drugim slikama izgleda mladoliko, ali ne baš ovoliko.

Well, život je pun iznenađenja.






1 коментар:

  1. Neverovatno. O.O Izgleda bar 10 godina mlađe. :))
    A definitivno si u pravu da mnoge Japanke i Japanci izgledaju strašno mladoliko. Nedavno sam, recimo, gledao Suwîto rein: Shinigami no seido iz 2008, sa Manami Kanishi (koja je pozajmila glas Scarlett O'Hari u Steamboy-u) u jednoj od glavnih uloga - cura je rođena '78. a u filmu izgleda kao da ima 20-ak godina. :)

    ОдговориИзбриши